gran canaria

Nu är jag hemkommen från canaria. Dock känns det som att jag glömt kvar alla muskler i min kropp. De kanske ligger kvar i micron (gömställe för dyrbara grejer) med Linneas plånbok...
Linnea överförde flygrädsla dåligt mycket på mig, den handskades jag med pretty good första åkturer då jag var smått lullig.
Andra dagen besökte jag en klinik och fick antiobiotika, ni är väl inte förvånade att jag blir jättesjuk första dagen på semestern? Jag har haft jättedåligt samvete för att jag inte kunnat festa så hårt med Linniis och hoppas hon tycker om lite lite ändå?

Vi bestämde att havet var för kallt så poolen känndes mer vår grej,
Pappa flirtade med en redan upptagen kvinna två dagar i rad.
Vi gick på gayklubb med en charmör, Adrian även kallad André.
På gayklubben fick jag dansa med en bög till Tina Turners Proud Mary, som ni vet att jag älskar hårt.
Jag fick vittna en fylledans: Pappa och Linnea.
Vi blev lurade att åka taxi för 500 kr till MELLANDAGSREA som tydligen inte fanns(?)
Vi har druckit världens godaste vin och ätit sjukt gott.
Lyssnat på pappas historier och "tänk om". Slängt ut Linneas bh på taket, Linnea har visat hennes nipples för min papha, Linnea har gjort narr av norskan framför en snygg norsk kille så alla vi skämdes.
Vi har träffat världens skönaste killar på hemresan. Fisksoppa där.

Jag glömde kameraladdaren och Linnea är SÄMST på att ta kort så det blev väldigt få bilder! Dessutom har inte Linnea skickat över bilderna än. Ni får en del.. ..snart.. när jag sätter i sladden i andra datorn



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!