MAMAS BIRTHDAY

Idag fyller min käraste Mor år. i och med födelsedagen och det sena nattpratet med Amanda tog jag ett snabbt beslut i morse om att vara hemma och åka hem och fira mamma. Vi gick ner till stationen med all jävla packning + Bimba. Sen i stan upptäckte jag att bussen inte gick förren 11.43 vilket betydde att jag fick vänta typ 40 minuter, men det gick snabbt eftersom Matilda var där!

Nu har jag smällt i mig både vanlig tårta, smörgåstårta och feta brownies ikväll kommer jag rulla fram tror jag.
Jag köpte en så shcnygg kjol i veckan som jag ha på mig ikväll, ska nog ta en tuff bild att ladda upp sen så ni får se!

Nu blir det promenix i det kalla vingåker med hundarna.




Postat av: Anonym

du är söt älskling

2009-01-30 @ 19:17:19

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!