New year

Stressstressstress. Jag och Sara stressade som vi aldrig gjort förr i går, jag fick stå ut med Saras korta stubin och Sara fick stå ut med mina, hm , påhitt..
Kvällen började med förrätt med fyra snygga killar och tre snygga tjejer. En händelse innan middagen var att det började brinna i takkronan, alla blev helt stela och jag skrek. Jag trodde i en hundradelssekund att jag skulle bränna upp min mormors hus på nyårsafton. fyfan!

Det blev en trevlig middag följt av en taxiresa ut mot valla där det var hemmafest för fulla muggar, där hann vi med att Dansa, smälla smällare och diverse, krossa hela min asti m. alkoläsk i en påse. Ehm.. På bussen in till Katrineholm sen så smällde jag en smällare på bussen så busschaffisen blev galen och jag blev idol...

Nu blev detta inlägg en katastrof och helt osammanhängande men SKITSAMMA! GOTT NYTT ÅR OCH GRATTIS MIN SYSTER SOM FYLLER 10 år!

Kolla i hörnet där det håller på att fatta eld. sjukt. (jag såg inte att det brann när jag tog kortet)



Fest!



Lagar mat



världens finaste Sara



Jag och David smaskar



En känd bild som nog alla tog.



Jag och Mank :)



Jag och Ludde fick modeluppdrag



wiihoo



Brudarna



Jag och Sara<3



RaketZabbe




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!