trolleritrollera

I går var det en liten fest. Sara blev jättefull, hela hennes familj var fulla och goa(!) och jag blev halvfull. Jag blandade Bayles, vin, öl och cider som gjorde att jag idag har fått dragits med en huvudvärk och en trötthet som bläääääfdh.

I morse skröt jag lite om att jag blivit så himla ansvarsfull med min kamera, plånbok mobil osv men jag kom snabbt på att det var ju dumt eftersom jag då´, i morse, var på väg att hämta upp plånboken jag tappat igår och utan kamera är jag också, den glömde jag hos sara, Ansvarsfullt va?

Sara vägrar skicka bilder idag så jag ska åka in imorgon och ta tillbaka det som är mitt.

Så här mår jag idag. Denna bild är ifrån Lillis och Min kväll som vi inte kommer ihåg. Är hon inte söt?




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!