trött som attans

Nu är jag hemma i Vingåker. Det trygga tråkiga Vingåker, men jag saknar mina vänner så himla mycket!
I dag hämtade min självupptagne pappa mig i stan och från stan drog vi mot Linnea för att fika. Jag tog mig friheten att hämta egna räkor och majonäs. löv it.
Nu måste jag sätta fart och börja plugga för det bara ligger på hög och växer fyyyfan.




Postat av: Victoria

Men du ska ju börja jobba där så det är ju OK ;)

du hade pratat med personalen eller vad var det :P.. puss

2009-01-25 @ 19:53:09
Postat av: zabelina

Haha ah personalen är Linnea men hon verkar ha glömt vad hon lovat ;)

2009-01-25 @ 23:26:43
URL: http://zabinaa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!