zablina on semester with tha fatha and tha friend

Som legenden, blekansikterna...



Här kliver vickan m. mor av planet som förde dem från värmen och som förde oss till värmen



Fuck flygplansrädsla. 48% är inte lätt



sverigelinnet kom på lite väl fort



Tuttifrutti drink gjorde sig fint i oss.



Jag blev jättesjuk och fick antibiotika. bajsbajsvaddåligtdetvar



Vi gick vilse till öken,.







Två brudar i en pool



Zabii



Linnea blir full



Här slutade det att funka att ladda upp bilder så mer kommer i morgon. LOVAR ni alla som tjatar!




Pappa och Linnea gick iväg för lite alone time... kärleksparet!



Så här ser vi vanligtvis inte ut..



Pappa



Min favoritdrink!



hoh



haha Adrian........



Jag var i canaria under min tjockisperiod, tråkigt.. Men nu ska det ändras på det.



Ni borde vara avundsjuka på mina delicious fötter



MER BILDER KOMMER NÄR JAG FÅTT LINNEA ATT SKICKA!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!