rean

Hooola! Provet i skolan idag gick åt helvete. Det mesta går ganska dåligt, eller körningen och provet och skolan då.
Hemköp i Domino ska lägga ner så de har 20 % på allt. Linnea och jag bestämde att vi skulle shoppa loss där nere. Vi fick ca 90 kr i rabatt så ni får räkna ut vad det kostade.
Vårt skafferi, vår frys och vår kyl är full. Jag har tappat greppet om "fattiga studenter som lever på nudlar" Vi har bannemig Laxfileér, kycklingfileér, Viltfärs, Kött, schnitzel och massa gott i frysen. I kylen hittar vi också MASSA gott! DÄ NI!
Rean pågick även i resten av stan så jag blev tvungen att handla med mig grejer hem, Igen...





Postat av: Philip

De har ju ännu mer rea för varje dag som går. Jag väntar! Det är då man hittar de där brabra fynden!

2009-01-21 @ 17:31:50
URL: http://philipfohlin.blogg.se/
Postat av: m

jag vet itne om ni riktigt faller inom ramen för "fattiga studenter som lever på nudlar"

2009-01-21 @ 17:39:18
Postat av: Zabina

Jag skriver ju att vi inte är det`?

2009-01-21 @ 18:52:41
URL: http://zabinaa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!