kanonkul

Igår var det partaj at Ludde/liX. Ludwig ställde upp med en nystädad lägenhet att throwa en liten fest i. DESSUTOM skulle killen upp och jobba sex i dag. - snäll lud

Sara lyxade till, och jag har en känsla av att hon kommer bli ännu mer lyxig blingis framöver. IAF så hade hon med sig en mixer och massa frukt till nypressade drinkar hon skulle göra! Lillis och jag nöjde oss med vitt vin.
Vinet vina sol var igår lite för gott så jag drack lite för fort som gjorde mig lite för full. Så där då man minns 40 minuter av själva drickandet.
Vi spelade massa rockband och dansade och (??????) Vid halv ett skulle jag ta en snabb tupplur i ludwigs säng innan jag skulle bege mig mot nattbussen. Jag ställde tillochmed klockan så jag skulle hinna. 5 timmar senare, klockan kvart över 6 på morgonen vaknade jag full och undrade var fan jag var och for upp i hopp om att jag inte missat bussen och för att leta efter ludwig eftersom det var i hans säng jag låg ihop med hans flickvän.
Ludwig låg på soffan med en filt och såg VÄLDIGT ynklig ut och tog ut nån timma flex!

Om jag och lillis hade sex får vi aldrig veta, men efter bilder jag sett så verkar det inte helt otroligt.



snodde bilder från sagges blogg









Postat av: Sara

sliriga brudaR!!!!!

2009-01-17 @ 23:32:20
URL: http://eklundsara.blogg.se/
Postat av: Linnéa

HAHA MEN ÅH. Jag hade ont i stjärten när jag vaknade......zabbääää??

2009-01-18 @ 13:17:43
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!