18 år, körkort och vuxen?

Jag fyllde 18 år i slutet av maj, jag fick körkort nyligen och sommarlovet har pågått i över en månad.
Jag jobbade hela första veckan som frisör och som assistent, förra veckan var det målarkurs (jobb), denna vecka sportläger (jobb), i helgen Göteborg, på söndag blir det öland till nästkommande söndag (jobb) veckan efter det blir det frisörjobb igen, sen har vi en prel. resa inbokad den veckan efter det, sen efter det ska jag till skåne.

NÄR BLEV JAG VUXEN OCH NÄR FÖRSVANN ALL TID? Blir man verkligen så jävla upptagen för man får körkort och fyller 18? När ska man hinna med alla de där mysiga endagstripparna, de mysiga spontana kvällsturerna och alla festhelger, när ska man hinna med dom?

lite putt blir jag


Postat av: Mia

Love you tokiga tjejen................=) =)

2009-07-08 @ 21:41:46

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!