Modern talking

Just nu befinner jag mig at a hotel med min syster i Eskilstuna, vad vi gör här är att ha förbannat skönt och roligt på ett underbart sportläger. Den moderna världen kunde vi inte lämna hemma, jag sitter med min dator, Felicia sitter med sitt nintendo DS och mamma pratar i telefon! Haha!
I bilder:
  • Feffelito kan åka i något man använder när man kör elhockey
  • Feffelito kan sitta i fönstret och spela spel
  • Mamma kan svettas som en gris, så uttryckte hon sig
  • Jag kan vara cool i mina nya clothes. Kan inte hålla mig borta från handladet. MEN jag köpte kläder för 800 som skulle kostat 1600 annars! Jag är rea-handlarn!
  • MINA NYA SKYYR.
  • OSB EJ PÅ BILD: Jag kan ta köra bil alldeles själv utan den gröna skylten!












Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!