sjukhus

Jag och sjukhus har en inofficiell historia tror jag, vet jag, vill minnas?

Jag var i väg nyss med ett viktigt papper till en av Felicias läkare nyss, och när jag kliver in på sjukhuset händer något, något som jämt händer. Även om det är kullberskas slitna väggar det handlar om så kliver min kropp in i en symbios, nja det är fel ord, en symbios där endast ena parten tjänar på det passar bättre. Sjukhuset tar all min energi och slänger iväg den, jag blir tung i huvudet och vimsig i kroppen och helt utmattad.. Jag måste klura ut vad jag får i utbyte av all denna energi som går åt under ett 10 minuters möte med sjukhus, något måste det vara, och jag är sugen på att få reda på det nu..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!