21:a mars,

Vickans väldiga 18:års dag idag! dock spenderade jag den inte med henne men jag fick minsann höra en full bryd som hade haft ett vinglas i han' sen 10 i morse! tummen upp!

Dagen har istället spenderats med Papsen. Papi och jag hade privat körlektion i hela tre timmar. Det hela gick skitbra, oftast.
Pappa hade vårkänslor och ville att jag skulle köra till djulö för att känna på vattnet, problemet var att vattnet var i en annan form.
Jag fick en miniutskällning för att jag missade kopplingen, felet var pappas eftersom han satt bredvid och snackade om mina sexpartners och sina egna.

Nu är jag hos Sagge med Lix och kollar på diverse underhållningsprogram, väntar lite smått på en full Max som jag ska spendera natten med.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!