Bra tjej

Idag har det varit en vanlig dag för mig, stressstress.
Jag började med praktik sen stressade jag hem som hastigast innan jag skulle till riskutbildningen och passade då på att ringa Ingegerd(bilsskolelärare) och fråga:

Z: ska man ha med sig teoriböckerna?
I: nej men legg och 600 kr!!
Z, ehm aha legg.. Hm, eh du mamma är på sjukan med min syster och har passet i väskan
I: ja det är fullt i alla andra grupper men fixa passnummret så kan du komma. KRÅNGEL(eftersom det var en nödlögn, självfallet hade inte mamma passet...)

På Riskutbildningen då det var allmänt spänt och alla var lite småblyga, mitt under lektionen säger Andreas att trafikförsäkringen inte täcker blabla..
Zabina; allmänt disträ som inte lyssnat innan hon säger högt och tydligt att försäkringen täcker minsann visste
Andreas: Nej.. det gör den inte det  står det här i mina papper (blandar i andra läraren och disskuterar)
Zabina: JO, på personskador gör den visste det!! Jag vet det, jag är stensäker!
Någon sekund senare kom jag på att han såklart pratade om att försäkringen inte täcker om man kör rattfull. Såklart.. Pinsamt Zabina.

Nu är jag i Norrköping efter några etapper och duschen väntar så glatt på mig och jag behöver den mer än någonsin.
Jag saknar Max.







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!