Fieeest

Mallan och Marica arton år fyllda!
Gårdagen bjöd på en mycket trevlig artonårsfest ute i klockar(e)torpet, först gick vi vilse och frös arslet av oss, men sen kom en full och glad Mallan ut och mötte oss i Marsvädret.
Jag har fortfarande inte lärt mig hur jag ska dricka min alkohol på rätt sätt, det är inte klokt så trögtänkt jag är. Det slog till som en blixt från klar himmel runt sista timmen vi var där. Jag är ganska säker på att jag måste ha gjort något litet över grääänsen. Kanske, kanske klarade jag mig. Ludde (Ladwiiig) hämtade oss och i laddes baksät fann jag en likör(?) på för många procent för zabelina som jag såklart smakade. Fyfan.

I Katrineholm gick vi till Venezia för att möta upp världens bästa. Efter en kall promenad blev det pussar med vitlöksaromer och myyyyyys.
Nu är jag hemma med Max adidasbyxor på mig som skulle kunna vara världens bästa byxor(!!!!) och en nypimpad dator som Max så snällt fixat åt moi.

Jag har mått som jag förtjänat idag men nu ska jag sova som jag förtjänar, helt ensam dock..
går inte att ladda opp pics nu, gör det imorgon. KYzzzz sleep tight


Postat av: Linnéa

Det var en rom du drack! 60 procentig. Helt lagom ju, inte. Haha

2009-03-09 @ 15:27:09
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!