huh

Gårdagen blev inte enligt planerna. Istället fick pappa panikköra mig till backa i sin 740. skönheten. Efter min 1 1/2 timma långa teorilektion. 
Sara joinade oss i Backa med sin rosa dress.
Kalabalik från alla håll och vi höll oss stadigt kvar på marken under våra fötter!

Idag missar jag skolan, av goda skäl, i morgon missar jag skolan igen för jag ska till gassan haddad-läkaren i Eskilstuna och snacka näsa.

Nu vill jag ha sommar och G O D A tider



Postat av: Mirry

Spana in Dagens Jag Vill Ha på Borås coolaste blogg!

Vill inte du också ha?



www.arntyochmirry.se

2009-03-10 @ 13:41:35
URL: http://www.arntyochmirry.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!