Istället för musik ; förvirring.

Idag är det fredag, en fredag som jag än sålänge spenderat i mitt rum på herrgårdsvägen. Det gör mig frustrerad och rastlös. Jag lyssnar på musik och städar för att stilla törsteni min kropp efter världens alla händelser.
Jag tror minsann vi ska äta planka och köra ett varv på bowlingbanan strax. En mild händelse.
Mitt ego kanske hittar på bus inatt eller så väntar jag till Mallan fest i morgon. Då är det en Zabelina som kommer ha kul vill jag lova.

tralala lilla molntuss, kom hit skall du få en puss. jag är glad att jag finns till, det breddar upp min horisont.
miss miss miss




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!