M

Onsdag. eller?
På fredag är det den 13:e, vilket betyder otur.
Med det kommer också oturen tidigt på veckan, right?
A L L T händer verkligen på samma gång, även om jag vill det hur mycket som helst så kan jag inte vara överallt samtidigt : (
Idag åkte jag, i alla fall till Eskilstuna och lyssnade på farbror doktor. Jag ska göra en operation i Maj.
Men gud vilken envis doktor på andra grejer, Skulle jag jobba i hans rock skulle jag minsann vara mycket mer förstående och trevlig. Tur att han lyssnar på ren fakta då, så jag får opereras.

Nu säger min kropp att jag ska sova, vilket jag skulle behöva efter två nätters nästan sömnlöshet. MEN det råder andra planer.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!