söndag

förlåååååt för världens sämsta blogg. Haha. Men, helveddthee vad folk det var på starlight,vi fick köa i minst en timma för att komma in, proppat dansgolv och vänta ytterligare en timma för att få ut kläderna.. Det var iaf ruuligt och önskar mer sånt i K-holm!

Idag har jag inte mått som jag förtjänat, jag har haft mer baksmälla än vad jag borde. Tur att jag har världens bästa, finaste,snyggaste,mysigaste Max som tar hand om mig när jag minst förtjänar det! Efter mycket seperationsångest är jag hemma och väntar på att få somna, ensam. fu.

 











Postat av: sara eklund

jag alskar a saknar dig!

2009-04-03 @ 17:30:14

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!