sunny day

Ledig dag 1
Vädret är ju förfaaan asfint ute, det var 11 grader vid vårat köksfönster nyss! = )
Jag var ute en sväng med en, två, tre , fyra hundar. Yes.

Jag har städat mitt rum idag, det låg nyfödda dammråttor, damråttor som låg in för döden och dammråttor med 40 årskris, det var dammråttor!
Linnea is very close to her körkort just nu, bara för att hon fyller innan mig får hon det snabbare, inte på grund av att hon är bättre....... Jag ska boka en körlektion i veckan fram tills jag fyller och i morgon är det dags att ta tjuren vid hornen och sätta mig bakom ratten med pappa. Något jag inte gjort sedan det slutade på sjukhuset. Easy easy.

Nu ska jag färga mitt löshår och lägga ut det på blocket i hopp om att lura en 15 årig desperat tjej på pengar.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!