The sound of my boyfriend.

Som ett slag i ansiktet. Skit skit och ännu mer skit. manipulativa och sjuka personer som gång på gång sviker och kastar massa skit. Inte på mig, utan genom min syster - när allt är riktat mot mig. Aja, jag hoppas att det någon gång går upp ett ljus för familijen manipulation.

Nog med gnäll.
Ett 4 timmars långt besök på sultans med Madi och Rhodosbesök, lite 'bara-vara' gjorde tillvaron bättre, jag är glad att jag är din.

Nu är jag hemma, efter en vecka sedan sist. Jag ska duscha, spela spel och slå in paket. Ikväll är det 18:års firande för Linnea i Baggelitorp. Vart vinden för mig efter det vet jag inte.  I morgon ska jag i alla fall vara på plats för att klippa, styla och färga.

See you later.







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!