Lördagen.

Lördagkväll och det är fest, Självaste Lenne bjöd på mat och en trevlig fest. Efter bubbel och babbel kom festfolket och lokalen blev lite fullare, lite svettigare och lite roligare. Vi dansade, pratade och snubblade iväg till nattbussen. Om jag hade varit syrian och gått på kungsgård hade jag sagt att jag gick till McD med Swonniish och Bellush för att äta nattmat.
Två cheese och en stor cola senare mötte världens bästa mig.

Lenne öppnade paket, hon fick tokmycket!



Två grejt girls. och dom har minsann inte varit fulla sedan jesus låg i vassen!



En bild säger mer än 1000 ord, jag slängde ihop en mening. Kanonkul.



Så här kan det se ut i en skitsnackshärva, jag tvivlar på att det var det.








En jävligt snygg Malin! Jag undrar om vickan inte fastnade på mina bilder, för jag hittade inga??!



Va, lokalfest? Broadway förfan.






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!