yeah yeah

Dagens dagens.

killersex
sova
bli väckt av att en jättestor tavla ramlar över oss omkring 4:00.
killersex
sova
gå upp
äta gröt
körlektion
buss till vingåker
praktik
springa hem och packa väskan
bil till Katrineholm
försent till Teorilektion
hem till Ewa och jobba lätt
NU: åka hem till min Max.



Förlåt min älskade blogg och dess läsare att jag inte tagit tid till att fingra till ett inlägg i helgen, jag förstår att ni törstat efter dem.
Helgens helgens: Godis och bowling med brudzen, för mycket godis och för lite bowling. Ps JAG VANN Ds.
Badhus med min loveli sister.
Myspysmüs med Max.

Jag är jättejättefrisörjobb sugen. Någon som vill förändra sitt yttre med hjälp av Sax och färg? CALL ME



Postat av: Madiiiii

VET DU?!

JAG KOMMER TILL KHOLM PÅ SÖNDAG OCH STANNAR TILL LÖRDAGEN DÄREFTER. hur great är inte det? Jag saknar dig som fan och vi måste träffas då. <3

2009-03-03 @ 00:00:05
Postat av: AMANDA

Jag vill klippa och färga!!! ring mig om du har vägarna förbi katrineholm! LOVVEE!

2009-03-03 @ 11:36:36

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!