arver

Jag tvingade Felicia att bli uppbärd på scenen så hon kunde få krama om Danny och det är något hon inte ångrar nu! :)
Han frågade vad som hade hänt henne osv, Felicia svarade att hon kunde gå lite grann just nu och då sa Danny att de skulle dansa om några år. Tänk er min lilla 10:åriga syster i armarna på Danny och han säger så. Man ser på hennes uttryck i ansiktet hur nervös hon är :D Sötan Jag försöker snyggt vara utanför bilden som inte lyckas så bra ser jag nu...





Postat av: maadii

Så söt hon är.. : )

2009-05-19 @ 18:52:40
Postat av: Sara

<3<3<3<3

2009-05-19 @ 20:24:40
URL: http://eklundsara.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!