dålig bibbi

Dålig på att skriva, I'm sorry.

Jag för det första ett plåster på Max och för det andra har jag faktiskt haft häääcken full.
Jag har festat hos sara i fredags, vi satt ute hela kvällen och trotsade vädret.
Jag har lekt fotomodell för en dag, mindre kul.
Jag har blivit smått firad av lite släkt på Olearys.
Jag har myst med min underbara pojkvän hur mycket som helst.


Smakprov från skojmodellandet:
Stålbrudarna.



Smakprov från fredagen:







Smakprov från min hemliga fotosession med Max






Postat av: Anonym

Helt underbara bilder,,,, Kramis o grattis stora tjejen!!!!!

2009-05-25 @ 23:19:26

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!