day and night

Big Junior tar plats i järvenhallen med N.M.E. tummen upp för era namn boys, Big Junior?
Ville bara uppmärksamma de fula namnen, ursäkta killar.
Idag har jag gjort "lilla" det gick supertoppen, typ. Jag gjorde näst sista provet. Jag var på prakitken och gjorde en jättefin färgning på jättekort tid. Jag lättade på bröstet med världens bästa Ellinor. Har ätit den fetaste McDburgaren någonsin.

På onsdag ska jag och Ellinor åka till Örebro och gå på håruppsättningskurs. Jag räknar ner som ett litet barn gör till julafton tills på onsdag, ska bli skööönt och roligt.

Tja om jag ska åka till min underbara pojkvän snart.


You wash my tears away, and make me wanne stay, 
and bonfires lit up the shores To go beside you,
Is where I want to be. To laugh, to love. With your hand in mine
you stroke my fears away and make me wanna stay.









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!