Inga pengar i världen

Inga pengar i världen kan göra det Felicia har gått igenom och kommer få gå igenom hela livet värt dom pengarna hon kommer få. Jag är bara så lycklig att vi har fått en så bra kontakt med Johan på försäkringsbolaget och att hon kommer få enormt mycket pengar som kommer säkra hennes framtid.
Mig å andra sidan, mina ärr, men och näsa är värt pengarna jag fick idag. Idag fick jag ett förskott på mer pengar än jag trodde. Äntligen så kan jag känna mig fri och oberoende.

Jag skulle kunna ge allt, alla pengar i världen och mitt liv för att göra detta ogjort och göra min syster bra igen. Men nu får vi faktiskt, både hon och jag unna oss självständigheten som kommer med pengarna. Hon är världens finaste plutt och förtjänar det bästa.






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!