långa landet falukorv

Lilla landet lagom med lagom bra politik och lagom bra standard. Jo, hemma hos er kanske med samma värderingar som stalin hade. Jag är så irriterad på samhället just nu så jag vet inte vad som är upp och ned!

Jag håller på med en miljon uppsatser och en handlar om djurplågeri från en ny synvinkel. Otippat för att vara mig va? haha.
Jag är sämst på att plugga just nu, jag bara glider runt och bryr mig inte om något. Jag har tappat självdisciplinen och greppet om det som är viktigt! Idag handlade jag upp 1200:- på saker jag inte behöver men som jag intalar mig själv att jag behöver i shoppingmoment-et. 

Jag fotade mina ärroch min näsa igår för att skicka in till försäkringsbolaget. Nu har jag letat bilder på hur min näsa såg ut innan och fyfan vilken skillnad det är.. uschuschusch, jag hade en mininose innan jämfört med nu!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!