Långa

Igår var jag på håruppsättningskurs, det var skit bra. Inga direkt snygga uppsättningar men massa jättenyttiga knep och massa skratt åt Karin! Vilken pangbrud! Jag hade turen att bli en av de sex som vann massa produkter också, shiitbra!
Idag har jag haft prov och grejer på varje lektion, vet inte om jag ska säga bu eller bä. Fick iaf tillbaka nationella engelska och det gick väl'la bra med ett vg+ och musikuppsatsen som gick alldeles för bra så hasse inte trodde på mig haha.

Adrenalinet pumpade i min kropp väldigt hårt nyss, när jag kom innanför dörren låg två brev från vägverket med mina tider i!! Snart är det jag som har körkort, synd på den jävla långa väntetiden!

Nu är det fokus på Nalli bonkiponki.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!