man must dance

Igår fick jag veta att jag får MVG i musik och så får jag väl VG i engelska B. Fan vad skönt tänkte jag, att ha massa avklarat nu kan jag ta det lungt till sommarlovet. JA troligt, idag ringde Kjell och sa att min idrottslärare saknade en uppsats och om jag inte ringde honom idag så skulle jag få göra den i höst och inte få ngt betyg nu. För det första gav Kjell mig fel nummer , för det andra har jag inte hans mail, för det tredje har jag tappat bort häftet. Dessutom kom jag på att sam och svenskan också ska in.

Skitsamma, idag ska jag ha födelsedagskalas känner du dig manad att komma, gör't. Pusspå



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!