my cool

Jag är hemma, hm hemma? i Vingåker nu. Eftersom jag ska flytta härifrån, typ. Så håller jag på att kollar igenom alla mina things som är överallt högt och lågt. Jag kan dra en lätt slutsats om att jag är shoppinggalen i kläder och smycken. och folk som säger att man inte blir lyckligare av kläder, smycken, smink osv osv kan bli dränkta i en påse konstgödsel. Jag blir lycklig av att se alla mina kläder och smycken, jag är en så tjejig liten girly girly som älskar mina girlylicious things som är överallt!! Jag älskar att jag har över 8 vårjackor som jag änvänder, jag älskar mina 50 nagellack, mina 10 hårband, mina 60 örhängen.. Jag får inte nog. Så, är jag sjuk eller har jag bara hittat något jag gillar som jag vill lägga mina pengar på?




Postat av: Madi

vart ska du flytta? :O

2009-05-03 @ 14:15:45
Postat av: Linnéa

Man skulle kunna tro att det är Felicia på bilden. Ni är väldigt lika där. Och du ska väl bara byta hem bruden?!

2009-05-03 @ 15:17:33
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!