Hultaaaaa

Hej!
Förlååååååååååååt att jag inte har skrivit men jag har haft fullt upp och varit på miljoners ställen som vanligt.
Jag har hunnit fira valborg, myst med världens bästa Max, shoppat med min underbara Syster och mormor och idag har jag och Underbara SARA varit ute i UNDERBARA Hulta och åkt båt hela dagen. Nalle var med hela tiden och skötte sig ganska fint. Nu har jag förälskat mig, i vattnet, Hulta och i Sara. Giftemål i trädgården väntas här näst.

Världens bästa dag i Hulta!



Sara <3<3<3



Familjen



Världens bästa!



Nalle softar mest


:):) här går det fort.



Nalle And Matte



Två coola brudZ






Världens sötaste Vän



Världens coolaste hund





Felicia idag med sina nya brillz




Jag lägger upp bilder från valborg i Morgon! PUSSSSSSSSSS Nu ska jag till nästa ställe, som vanligt. Zabbe med packsäcken!


Postat av: Mia

Åh, mina söta tjejer!!!!! kramar i massor!

2009-05-02 @ 22:02:48

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!