Boys are stupid, throw rocks at them

Pojken, inte fan för det en man, som jag gjorde slut med för en tid sedan efter TVÅ otrohetstillfällen mellan honom och två randoms. Jag önskar att jag hade kvar hans saker hemma hos mig nu så jag kunde slänga ut allt ifrån balkongen och sätta eld på det.

Man bevisar ingenting genom att lägga sig under någon annans täcke. It was all bullshit, och jag som gav över ett halvår av mitt liv.


Postat av: emma s

usch, då är du värd någon så mycket bättre!

2009-11-22 @ 12:23:46
Postat av: anonym

jag känner inte dig, men du är fan värd så mycket mer.

2009-11-22 @ 13:44:20
Postat av: Anonym

2009-11-24 @ 17:20:43

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!