cpslappardag

En ledig måndag som har varit världens slappardag! Jag åkte till Vingåker nästan direkt när jag vaknat och stannat där hela dagen.
Jag shoppade lite på factory, hittade glas och skålar från Boda Nova som hänger med till lägenheten också, Linnea mötte upp och vi tog våra bilar till Joan's och fikade och snackade skit, sedan bar det av mot Feffe o co där vi fick handla i "gallery silver"... Hehe.

Mina fierce skor

 

Här berättar Linnea att detta minsann är hennes gamla rektor, anledningen till varför han var tvungen att byta jobb för att en sjuksyster kom på Linnea och Rektorn på Rektorns skrivbord, i sjuksysters kontor.. Känns lite sådär att veta att Linnea legat sig till toppen av frisörskolan...





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!