Don't you fucking think

Antingen har jag ett litet hjärta eller så tar du stor plats, jag har bara plats för en kärlek i mitt hjärta och någon annan kan inte ta så stor plats som du gör, så därför undrar jag om mitt hjärta är för litet? Nu ska jag strax kila över till mitt andra hem igen och mysa hela kvällen med Sara, äta gott, se något kul och bara vaaaara. Underbartunderbart och jag är nästan frisk nu.

"Don't think. Don't fucking think. Beacause when you think you realise how fucked up everything really is. You realise you don't know how you got where you are, you don't know where you're going and you don't know what to do anymore."




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!