nattuggla

Rastlösa tjejen -91

Började skoldagen som vanligt vid halv nio, efter en lång skoldag åkte jag och Vickan ut till Ingelsta och köpte mat och lösögonfransar till visningen PÅ LÖRDAG ( BE THEEEREEEEEEEEEEEE) efter det åkte vi tillbaka till skolan och visade runt massa trevliga nio:or som ville gå frisör, dagen i Norrköping slutade vid åtta och då var det bilen hem till Sara raka vägen.
Egentligen borde jag vara trött då men jag var bara rastlös, så då tänkte jag jaga upp mitt gäng ur deras slumrande i sina soffor för att ta en spöktur ut till Julita. Måste säga att jag blir modigare och modigare, denna gång kom vi nästan fram till målet.

Nu har vi precis kommit hem och klockan slog 1.06, ingen aning hur jag ska orka praktiken, genrepet och fest i morgon.. Den som lever får se!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!