save tonigth

Sedan dag ett i skolan denna termin har jag bara åkt bil till skolan, och ni anar inte HUR mycket skönare det är att åka bil över tåg. Igår fick jag för mig att åka tåg hem från skolan, SÅJÄVLAKLART ska tåghelvetet vara ca 50 minuter försenat. I Katrineholm väntade Kkuriren, Frida som skulle färgas och en vän som skulle gås hem med från tåget. Kom hem vid halv ett igår, kunde inte sova, gick upp tidigt på min sovmorgonsdag för att köra Ewa till tåget och nu åka och lämna hundarna i Vingåker innan skolan, efter skolan ska jag färga Elins hår och sen ska jag PLUGGA och STÄDA, och en rastlös själ som jag är kommer komma på något bus ikväll att göra och inte kunna somna ikväll heller. - Jag tycker fortfarande jag har alldeles för lite att göra, jag blir galen!

Jag är arg och jag är rastlööööös, jag har så mycket arghet i mig som mååååste ut!
förlåååt för detta boooooooring inlääggg

Adjöss och tudlilu





Postat av: Sara

du kan få byta med mig!!!!!

2009-11-25 @ 17:07:56

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!