Laxmacka och räksmörgås på söder

En dag, eller en halv dag i Stockholm med den sämsta människan att shoppa med : PAPPA :)
Istället för att skicka ut ett halvtaskigt inlägg med text tänkte jag visa bilder med BILDtexter hihi. Smart va?
En sak jag gjorde idag som det inte finns bild till var Massage, ni anar inte hur jävla skönt det var att lägga sig och få ordentlig massage efter en dag i Stockholm? Knutar; GONE

Pappa surplar i sig något från hälsokosten där han shoppade loss ordentligt..



Världens bästa affär, Urban Outfitter's med världens bästa omklädningrum! POSE



Här Köpte jag ett par väskor och fick skriva en del autografer..



Här köpte jag en halsduk och ett par skor, sketnajs..



Denna VÄRLDENSSKÖNASTE tröja från Urban, kärlekkärlek





Klänning från Urban, mycket snyggare i den verkliga verkligheten. PS kolla in mitt snyggrum!



Snyggjeans på REA från Oasis





Smyckeshängare, lite söt va?



Tavlor som ska sitta i min lägenhet inte alltför långt fram i tiden..



Ytterligare en Marylin.



Postat av: Millah

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-10-01 @ 22:37:18
URL: http://millahoman.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!