Kärlek

Sådanna vänner som Sara och Millan får en att orka andas och kliva upp på morgonen. Det behöver inte handla om att kliva upp och uträtta något, utan bara att kliva upp.
Idag följde Sara med mig till en rättegång där jag skulle vara vittne tillsammans med en människa vars hjärna har kollapsat av droger. Mer behöver jag inte gå in på. Så Sara följde med och häll mig i handen, det är sånt hon gör i mina svaga stunder. Jag har bott hos henne i flera veckor nu och jag är glad att hon inte tröttnat på mina humörsvägningar och tråkiga stunder, att hon då städar efter mig, lagar min mat, går ut med min hund, tröstar mig och allt där i mellan är bara sjukt jävla otroligt.


Frukost på sängen i Saras rum åt mig och Bimba

får mig att må bra

 

 

Om man bara umgicks med sina hundar och närmsta vänner skulle det fan vara så mycket bättre. Love my doggies

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!