En eftermiddag av lyckorus

I lördags åkte jag och Felicia ut till Vårnäs och red i vanlig ordning, jag fick en ny häst vid namn snöstorm som jag inte kunde ta kontroll över lika lätt som med Anton.. Det roliga är att Felicia också har Snöstorm men att han är två helt olika personligeheter med mig och henne, Mig - Bråkig Felicia - Ängel!

Felicia skulle rida över hinder, och då måste man stå upp i sadeln och luta sig framåt under hela tiden hästen skrittar över hindrena. OCH VEM STÅR UPP PERFEKT UNDER ALLA HINDER? Min underbara DUKTIGA syster, fyfan vad hon är bra! Hon har ingen känsel i större delen av benen och ingen kontroll över vriströrelser och hon STOD upp i saldeln på en Stor häst!

Vi är världens bästa systrar!

Dessutom blev jag bjuden på tåg, bio och hotellövernattning senare på lördagen. Skulle kunna stoppat tiden där ett tag.. Tack

Nu är det ju tyvärr inte snöstorm på bilden, men Felicia sitter stadigt!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!