><

Nu ligger jag i sängen med Sara och myser, jag är nyduschad det är inte hon
så det är lite ofräscht måste jag säga.. Hehe... Vi kollade nyss på fråge Olle, en kille i sköna 40's eller uppåt slämgde av sig kläderna och blottade snoppen och kroppen, mest magen. Meningen med besöket var att han skulle komma på ett bestämt ställe. Showen, (lite höftryck och stampande) tog honom 45 sekunder. Det kostade 500 kr, SKÖNT TIMPENNING 500 kr i minuten!

I morgon ska jag träna hela dagen på Arbis i Norrköping till nästa veckas modevisning (BE THERE). Jag och Lenne ska gå i Punk. tight tight.

Adios, nu blire scrubs och mys!








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!