fettozabbe

Min statistiklinje gjorde en 90 gradersvändning igår typ, ni var många igår hehe.

Tänkte bekänna en sak såhär på höstmorgonen efter en nyttig GOD frukost.
Nyss var jag hos tandläkaren på sjukhuset och hör och häpna, jag gick dit och hem. Vad kan det vara hemmifrån sara? Två kvarter högst. I och med min nya stegräknare i mobilen kan jag jämföra med tidigare dagar. Idag har jag gått mer än hälften så många steg som under hela onsdagen och torsdagen, det betyder att de dagarna gick jag typ 8 kvarter på hela dagen. Det är pinsamt hur lite jag rör på mig.

Önskar att jag var sen med att ta körkort.


Aja, nu ska jag Sars och Bimba gå en långpromenix.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!