Glidar'n

Igår började jag och Madi spontandricka vid nio-tio, vi kilade till Micke en snabbis innan krogen och där gick det utför. Jag är liksom kvar i stadiet då jag inte vet när jag ska sluta dricka, utan jag öser på tills jag blir dyngan och mår som en undernärd jude dagen efter. Crazynight blev det.........

Nu är jag hemma igen efter en snabbvisit hemma hos farfar där jag hjälpte honom med datorn, vad får jag istället för en kram för den hjälpen? Jo, en kram och en tusenlapp. Inte illa eller? Aja, jag bara glider mellan ämnen och inlägget är oväsintligare än mitt förra. Nu ska jag PLUGGA, storprov i morgon, kommer det gå bra? eh ne

Jag saknar Sara, kom hit.





Postat av: sARA PARA

I MISS YOU TOO BABY COME OVER ! : )

2009-10-18 @ 19:08:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!