halloween

Igår åkte jag till praktiken och jobbade på min lovdag. dutti.
Jag hade fullt upp hela dagen, hann inte med någon lunch, fick åka runt hela Norrköping med Martin och Pontus i jakt på öppet systembolag, maskeradaffär, leksaksaffär, sminkaffär och diverse - På en timme.
När klockan slog 20.10 kunde min mage inte hålla sig i skick så jag åkte drive in på McD och tog en McFeast och åt bara hamburaren utan bröd och det var fan det äckligaste jag smakat uuuuuuuuuh.
Vid 22-slaget tog jag farväl av Madi som åker hem idag. :'( Jag kommer ner snart babe.

Nu ska jag åka till Vingåker och sy min klänning till kvällens Maskerad och gräva ur pumpor så vi kan ha förmys!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!