hihihhohoho

Idag har jag färgat håret tre gånger med sammanlagt sex olika blandningen. BRA gjort, inte alls slitet!
Tack för det Victoria och Linnea. Tackar och bugar.

Efter skolan racade jag hem och hämtade grejer och racade tillbaka till Norrköping för vi skulle minsann kolla visning på Arbis, efter visningen ringde det i min telefon och jag och Linnea beslöt oss för att jag bara skulle sköta gasen och kopplingen och hon ratten och växlingen. Det brummade och det gick vill jag påstå!Fyfan

fem sekunder sen:
Linnea: Där är det ju fan visst dyrt i Sunny beach
Zabina: Nejfan!
Linnea: Det är ju asdyrt på Cypern!!
Zabina:........
(Linnea har semstrat på Sunny Beach, Bulgarien två gånger, men lär sig ändå inte)

En sekund sen:
Linnea ska showa att hon lärt sig länder på Europakartan:
Linnea pekar: Sverige(rätt), Norge(rätt) Danmark (pekar på Finland) ASKAKSIG hahahah!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!