I'm like a vampire

Jag har haft infektion i munnen på diverse ställen en lång tid nu, blodsmaken var till en början obehaglig och smakade mest järn. Efter ett mer destruktivt beteénde mellan mig och min tunga så smakar blodet lite mer sensuellt än raffit. Nu spottar jag blod, eller sväljer blod oftare än jag blir omkramad av en söt pojke, nu känns det nästan lockande och intressant att klippa mig med nagelsax i läpparna och sedan suga av någon för att få en blodig smak tillsamans med satsen som Berny Pålsson författat om i sin bok.

Den håriga bädden väntar på mig och Sara, vi ska ta oss ann ytterligare en natt i varandras sällskap, nu talar vi i irriterande toner till varran så tillochmed Bimba blir orolig och ställer sig imellan, oftast står hon på Saras sida..

Puss CoCo

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!