Roast

Cecilia Frode?? Ett antiklimax så stort som som Petra Medes framstjärt.

Under hela dagen så jag själv försökt att ådstakomma något annat än att väga lite mer än i igår. Hur har det gått? Jag väger mer än i morse, jag hittar på andra saker att sysselsätta min lilla lilla hjärna med, Tvprogram som Roast och telefonsamtal istället för att BÖRJA med att läsa häftet som vi fick som underlag till Kursens viktigaste uppsats som ska lämas in i morgon. Tack för mig, jag hittade häftet nu och jag har inte ens fått panikångest ännu. Jag undrar vad min korthåriga psykolog säger i morgon.

Snart sitter jag där igen och äter och dricker nyttigt med världens bästa Sara


PS Beställde en ny mobil i går! DS


Postat av: Mia

Är ni ihop??

2009-10-23 @ 00:28:25
Postat av: Zabina

yes!

2009-10-23 @ 23:26:50
URL: http://zabinaa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!