till dig sara

Till min älskade vän Sara.

Vill bara säga att denna "Dikt" eller vad man nu ska säga.. skrev jag med öppet hjärta XD

________________________________________

Jag kom fram till dej och Log,
Du gick förbi och låtsades inte se mej.
Du snubblade på en sten och ramla, och jag hjälpte dej upp,
du drog dej ur mitt grepp och gick din väg.
Du bråkade med din nära vän,
Jag stöttade dej, men du lyssna inte.
Du hoppade från berget, (och du klarade dej...)
Jag hoppade efter.

Dagen efter fick du se mej ligga där helt blodig,
du satte dej ner på knä och äntligen förstod du att
jag älskade dej<3

Älskar dig gmn



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!