16/8

Kom till jobbet i morso och sa hej till Lena och Lena kollar upp : Är du sjuk?
Nee, inte alls svarar jag, haft en hård helg tror jag.

Jag slog upp portarna för fest både fredagen och lördagen. Fredagen killfest och lördagen tjejfest, skitkul båda dagar. Hade en riktigt rolig helg med allihopa! Söndagen försökte jag vara en stjärna och bjuda Ellen och Bella på mat á la Zabbe men det gick lite sådär, spräckte mitt loppisfyndfat och lite sådär, Ellen tyckte potatis knastrade jord.  Men mätta blev vi, och mättare skulle vi bli med godis och chips.
Nu är jag så trött att jag klappar ihop, Men efter en underbar jobbdag med underbara kunder!
Tackförmig Puss



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!