Måla

Jag har målat hela dagen och nu övergått till städning och nu sitter jag är svettig som byggarbetskarl, inte kan jag öppna balkongdörren, eller köksfönstret för jag har en raketforskare till man här hemma som gjort sitt egna lilla getingexpiriment, ungefär 30 cm utanför min balkongdörr.
Vet inte om det är hemligt det här receptet men jag lägger ut den ändå:

(enligt honom) Ett getingkyrkogårdsrecept:

* En avsågad 2l coca cola flaska
* Ca 5 dl vatten
* En klutt målarfärg, halvblank vit
* En stor sked socker.



Just nu surrar det massvis med getingar här utanför, och här inne sitter jag själv, rädd, övergiven..







MEN FYFAN VAD BRA DET HÄR BLIR



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!