Måndag

Hade en toppenhelg, började med Kräftor ( och tro mig jag skulle vilja skriva Rosé eller något annat vackert, men jag gillar det verkligen inte. och corona med lime, en hellördag med mys, en helsöndag med städning, mys, bakning, mys, middag och mys.


I morse lämnade jag av Maxen vid stationen, nu är han borta två veckor, känns jobbigt. Men efter en dag på jobbet med en 90:åris kropp senare åkte jag med Sara m. familj och millan till Eskilstuna för en tripp till Ming för lite kinamat tack för det!


Nu ska jag snart sova, men först lite pyssel med nyinköpta prylar till min smyckestillverkning!

 

 

 

 

Ett av mina tusen cupcake-örhängen



Postat av: Anonym

Haha Bimbas hår!!!

2010-08-11 @ 14:05:46
URL: http://saraaeklunds.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!